Viisime selle aasta mais läbi suure uuringu, kaasates nii teid, märgikandjad, kui ka tarbijaid. Neid tulemusi nüüd teiega jagada soovimegi, lisaks anda uueks hooajaks hoogu ja nippe.

Oleme uuendanud ka meile kõigile armsaks saanud Saaremaa “Ehtne” märgise kasutamisega seotud juhiseid, sõnastanud ära meie loo, mida rääkida ja väärtused, mida kanname – ikka selleks, et märk kõigi jaoks veelgi kasulikumalt tööle panna.

 

Seoses sellega kutsume Sind kindlasti osalema info- ja koolituspäeval 14. juunil

10:30 – 12:00 infopäev 

12:30-14:00  koolitus

asukohaga Elektrumi Ärimaja III korrus, seminariruum (Tallinna 58)

Kui tuled kohale, saad:

  • ülevaate mais läbiviidud uuringu ja analüüsi tulemustest koos soovitustega, mida edasi teha;
  • miks tarbija eelistab ühte toodet rohkem kui mõnda teist ja kuidas ta ostuotsuse teeb;
  • uued juhised, kuidas “Ehtne” märgi kasutamine koheselt Sinu müüki tõstab;
  • Ehtne märgi väärtused, mida kanname ja lugu, mida oma klientidele edasi rääkida paari lausega;
  • teada, mis plaanid on Koit Keldril Ehtne kaubamärgi ja uue juhatusega;
  • koolitus: kuidas sellel suvel veebis edukalt turundust teha ja sellest mõõdetavat ning pikaajalist kasu saada. Koolitame Sind internetis targalt toimetama;
  • lisaks saad ära küsida turunduse ja müügiarendusega seotud küsimused, millele sa seni ei ole veel vastuseid leidnud.
  • lisaks anname infot 18-27.09 toimuvast LEADER meetmest ettevõtjatele “Ettevõtete konkurentsivõime suurendamine ja ühistegevus”

Ettekande ja koolituse teevad uuringu läbiviinud turunduskonsultant Mari Arnover ja digiekspert Meelis Malk.

 

Koos suudame me palju rohkem ära teha – tule ja mõtle kaasa!
Võta enda ettevõttest veel inimesi kaasa, kui tunned et selleks on vajadus.

 

PS! Et teaksime kohvi varuda,anna palun oma osalemisest kindlasti teada hiljemalt 12.juuni sulvi.munk@skk.ee või täida SIIT OSALUSANKEET

Ehtne.ee

Sellist nime kannab piirkonnamärgis, mis annab tarbijale hea võimaluse poes, turul söögikohas lihtsalt leida ja ära tunda Saaremaal valmistatud toode

-->